محل لوگو

پاورپوینت موزه داري


پاورپوینت موزه داري

فرمت فایل: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 84

 

 

 

 

 

 

International council of museums (ICOM)

تعريف شوراي بين المللي موزه ها از موزه: موزه يك سازمان غير انتفاعي دائمي است كه در خدمت جامعه و پيشرفت آن قرار دارد وبه روي عموم باز است. اين سازمان شواهد مادي مربوط به انسان ها و محيط زيست ايشان را به منظور مطالعه، آموزش، كسب لذت، گردآوري و حفاظت كرده مورد پژوهش قرار مي دهد و آنها را به نمايش مي گذارد.

موزه:
موزه واژه ای است هلنی تبار که صورت هلنی آن توماسیون یا موسیون میباشد. موزه در عصر کلاسیک که به معنای حقیقی خود بود به نیایشگاه یا پرستشگاه مُزها اطلاق می شد. اساطیر یونان باستان مُزها 9 الهه یونانی بودند که پدرشان زوئوس و مادرشان مِنموزینه بوده است. بر طبق اساطیر یونانی، فراموشی و حافظه دو چشمه مجاور هم هستند. چشم فراموشی لَـته وچشم حافظه همان مِنموزینه است. مُـزها زمانی دراز به صورت یک مظهر موسیقی جدا ناشدنی بودند که به طور کلی کار شعر و موسیقی را بر عهده داشتند و لغت موسیقی music نیز از muses گرفته شده است. در روزگار بعد هر یک از مُزها مظهر یکی از هنرهای رایج یونانی گردیدند (تاریخ،تئاتر، شعر، رقص و...)
بنابر اساطیر یونانی، مِنموزینه دختر آسمان و زمین است. او الهه خاطره، تذکر و یاد و مشتقات آن از همین واژه اخذ شده است.


مبلغ قابل پرداخت 7,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 104

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما