محل لوگو

درس پژوهی در مورد کسرهای مساوی و نامساوی


موضوع درس پژوهی:

چگونه و با چه روشی می توانیم کسرهای مساوی و نامساوی را به دانش آموزان بیاموزیم

فرمت فایل: پی دی اف

تعداد صفحات:43

 

 

چکیده

با توجه به نقش و اهمیت جشنواره الگوهای مناسب تدریس در ارتقاء مهارت های درس پژوهی یک رویکرد توسعه حرفه ای با پژوهش گروهی در کلاس درس است که معلمین با یکدیگر برای تدوین طرح درس اجرا و مشاهده نتایج آن در جهت یادگیری بهتر فراگیران همکاری و مشارکت دارند.

در فرایند تدریس فرصتی ایجاد می شود تا دانش آموزان نحوه یادگیری را تمرین کنند و روش یادگیری را یاد بگیرند.

اعضای گروه به این مهم اهمیت داده و بر آن شدیم تا با استفاده از علم روز و تکیه بر روش های نوین به تدرس موضوع بپردازیم و فرآیند حاصل را بررسی و نتیجه را دراختیار همکاران دیگر قرار دهیم.

در واقع گروه درس پژوه کار می کنند تا تدریس را مورد مشاهده قرار داده و پس از نقد و بررسی تدریس آن را به شیوه ای بهینه اصلاح نمودهتا به تدریس موثرتری برسند.

اعضای گروه درس پژوهی با جلساتی که در محل دبستان برگزار کردند و طری بررسی های بهعمل آمده به این نتیجه رسیدند که دانش آموزان پایه های چهارم، پنجم و ششم در مبحث کسرها به خصوص بحث مقایسه کردن با مشکل مواجه می باشند لذا تصمیم گرفته شد طی دو مرحله و در دو پایه مشکل را با عنوان چگونه و با چه روشی می توانیم کسرهای مساوی و نامساوریرا به دانش اموزان بیاموزیم؟ به اجرا درآورند.

 

این فایل به صورت پی دی اف می باشد و در 43 صفحه تدوین شده است و از انتهای مطلب آماده دانلود است.


مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 96

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما